Uitgebreide openingsuren voor vragen rond de installatievergadering!

Publicatiedatum
woensdag 19 december 2018

Met oog op de inwerkingtreding van het decreet over het lokaal bestuur op 1 januari 2019 en de installatievergaderingen van de nieuwe gemeenteraden vanaf 2 januari 2019 is het Agentschap Binnenlands Bestuur tijdens de eindejaarsperiode uitzonderlijk bereikbaar en beschikbaar om te antwoorden op vragen over de installatievergadering.

Onze medewerkers zijn via mail bereikbaar, tijdens de kantooruren, op de volgende dagen:

  • maandag 24 december (tot 15 uur)
  • donderdag 27 december
  • vrijdag 28 december
  • woensdag 2 januari

Deze ondersteuning is specifiek bedoeld voor actuele vragen rond de installatievergadering. Andere adviesvragen zullen na 2 januari beantwoord worden. Je kan je vragen over de installatievergadering stellen op het volgende e-mailadres: gelinktnotuleren@vlaanderen.be.

Mails die je tussen 25 december en 2 januari verstuurt naar binnenland@vlaanderen.be, decreetlokaalbestuur@vlaanderen.be, info@vlaanderenkiest.be of naar individuele dossierbehandelaars worden na 2 januari beantwoord.