Automatisch melden via Loket voor Lokale Besturen
Lokale besturen kunnen hun besluiten en besluitenlijsten automatisch melden via het Loket voor Lokale Besturen.
Wat?
Je kan meldingsplichtige besluiten en besluitenlijsten automatisch laten doorstromen naar het Loket voor Lokale Besturen door die documenten te publiceren via het notuleringspakket van je bestuur.
Hoe?
- De leverancier van je notuleringssoftware moet een integratie voorzien met het Loket voor Lokale Besturen. Informeer je bij je leverancier over de stand van zaken.
- Is de integratie al gebeurd? Bezorg dan als lokaal bestuur een geheime sleutel (API-key) aan je leverancier. Je ontvangt die geheime sleutel door een aanvraag in te dienen via onderstaand formulier.
- Met die geheime sleutel mag je leverancier besluiten en besluitenlijsten doorsturen naar het Loket voor Lokale Besturen.
Klik op de blauwe knop 'Aanvragen sleutel' (rechts onder) om je geheime sleutel aan te vragen. We behandelen je aanvraag binnen een termijn van 5 werkdagen.